Ne rezervăm dreptul de a aduce modificări acestor Termeni și condiții și orice modificări aduse site-ului www.canapelini.md fără notificare prealabilă. Accesând pagina Termeni și condiții, puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor termeni.
1. Definiții În interesul prezentului regulament, următorii termeni sunt definiți după cum urmează: beneficiar – persoanele fizice sau juridice care comandă pe site-ul www.canapelini.md; produse – bunuri care urmează să fie achiziționate de beneficiar de la furnizor; ordinul – o formă electronică de comunicare între beneficiar și furnizor, prin care furnizorul își dă consimțământul pentru livrarea produselor solicitate, iar beneficiarul este de acord să plătească valoarea produselor comandate; contract – o comandă confirmată și validată de către vânzător.
2. Drepturile de autor asupra întregului conținut al acestui site sunt în întregime deținute de compania Canapelini și nu pot fi copiate sau utilizate fără permisiunea scrisă a proprietarului. Persoanele care accesează acest site au dreptul să vizualizeze întregul conținut și să insereze linkuri către acest site pe alte site-uri comerciale sau de publicitate. canapelini își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții care au un comportament inadecvat sau un limbaj necivilizat și agresiv.
3. Obligațiile dvs. de înregistrare Pentru a putea cumpăra de pe www.canapelini.md, trebuie să introduceți datele dvs. pe site-ul nostru. În utilizarea serviciului, declarați că veți furniza informații reale, exacte, curente și complete despre dvs. Dacă considerăm că această obligație a fost încălcată, ne rezervăm dreptul de a bloca accesul la utilizarea serviciului, pentru o perioadă fixă sau nedeterminată, fără o notificare prealabilă.
4. Confidențialitatea datelor Canapelini garantează protecția și confidențialitatea datelor dvs. personale privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice. Vă puteți bucura de dreptul de acces la datele cu caracter personal, modificarea, dreptul de a înceta procesarea, dreptul de a se opune prelucrării acestora și dreptul de a face apel la instanțe. Puteți exercita aceste drepturi prin trimiterea unei cereri scrise și semnate la Canapelini. Orice încercare de a accesa datele personale ale unei alte persoane, de a modifica continuitatea acestui site sau de a afecta performanța serverului care rulează www.canapelini.md va fi considerată o încercare de fraudă și va fi pedepsită în conformitate cu legislația în vigoare de către autoritățile competente. Datele dvs. personale sunt colectate în modul cel mai sigur, numai în scopul înregistrării și livrării comenzilor dvs. Canapelini îi încurajează pe toți părinții și tutorii legali să informeze minorii, cât mai corect și cât mai adecvat posibil, cu privire la utilizarea datelor personale atunci când utilizează site-ul.
5. Preț și modalități de plată Prețul include TVA (20%). Prețul de achiziție afișat pe factura electronică va fi același ca cel prezentat pe site la momentul cumpărării, plus costul de livrare. Plata produselor se face în numerar / numerar, la livrarea produsului sau prin card de credit / debit atunci când comandați online.
6. Bunurile achiziționate pe site-ul www.canapelini.md sunt livrate, de regulă, în termen de 7-10 zile lucrătoare de la data comenzii în România și în termen de 14 zile în toate celelalte direcții. În orice caz, bunurile trebuie livrate în termen de 30 de zile, în condițiile prevăzute de lege. Sunt posibile mici întârzieri în livrările în timpul sărbătorilor. Pentru a livra comenzi plătite pe card, este necesară o zi suplimentară pentru procedurile standard de administrare. Pentru livrarea comenzilor plătite prin transfer bancar, timpul de livrare va fi calculat după primirea unei confirmări de plată.
7. Recuperarea produsului Numai produsele care sunt în aceeași stare fizică cu care a fost livrat pot fi returnate: fără urme de utilizare, integritate totală (în cazul în care accesoriile trebuie returnate), fără pauze, în ambalajul original. Produsele pot fi restituite în următoarele două cazuri: Cazul 1 În cazul în care beneficiarul returnează un produs din motive care îl privesc: – „Nu îmi place produsul”; – „Am realizat că am comandat o dimensiune greșită”; – „Am realizat că am comandat culoarea greșită”; – orice alt motiv nejustificat invocat de beneficiar, care nu constituie o greșeală a lui Canapelini (produs defect sau produs greșit / dimensiune); Compania Canapelini este responsabilă numai pentru returnarea banilor pentru produsele comandate, nu pentru costurile de returnare direct către beneficiarul plății și numai dacă returnarea a fost efectuată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Cazul 2 Dacă destinatarul returnează un produs din motive care ne privesc: – produsul expediat are un defect din fabrică; – produsul pe care l-ați trimis nu este cel pe care l-ați comandat (v-am trimis un alt produs / altă dimensiune / altă culoare); Pentru ca un produs să fie returnat, este necesar să vă anunțați intenția de a vă întoarce accesând site-ul de pe site sau sunând la telefon. În urma cererii de returnare, primirea parcelei returnate și îndeplinirea condițiilor de returnare, Canapelini va reveni la destinatar după trimiterea cererii de returnare, valoarea totală a produselor returnate.
8. Limitarea răspunderii Compania Canapelini nu este responsabilă pentru acuratețea datelor furnizate utilizatorului sau pentru erori, greșeli, eșecuri, întârzieri sau întreruperi ale fluxului de date din orice motiv. Compania Canapelini nu este responsabilă pentru daunele aduse computerului sau virușilor care ar putea să vă infecteze computerul sau alte echipamente ca rezultat al descărcării oricărui conținut, accesării sau utilizării site-ului www.canapelini.md. Canapelini nu este responsabilă pentru niciun fel de daune (inclusiv, dar fără a se limita la, daune rezultate din pierderi de date, profituri pierdute) rezultate din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza informațiile de pe acest site, în cazul în care compania a fost împiedicată să facă astfel de daune.